Languages

  • English
  • Ελληνικά
Όλα τα πρόσφατα νέα

Νέα

Η Connectline με πολυετής δραστηριοποίηση στο χώρο της πληροφορικής από το 1998 και προσανατολισμό στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, προχώρησε σε μία ακόμα επιτυχημένη συνεργασία με το Marbella Corfu Hotel.

Μειώστε σημαντικά το κόστος λειτουργίας της επιχείρησής σας και αποκτήστε τον απόλυτο έλεγχο της βελτιώνοντας παράλληλα την συνολική της αποδοτικότητα.

Κάθε ενδιαφερόμενος πελάτης μπορεί τώρα να καλύψει αποτελεσματικά τις απαιτήσεις λειτουργίας της επιχείρησής του, επιλέγοντας την πιο αξιόπιστη εμπορική εφαρμογή της αγοράς σε χαμηλότερη τιμή!

Soft1 120: Για μικρές επιχειρήσεις με μεγάλο όραμα

Η Επιχειρηματική Ευφυΐα είναι αποτέλεσμα μιας σειράς σημαντικών καινοτομιών των τελευταίων δεκαετιών. Μέσω αυτής οι επιχειρήσεις μαθαίνουν να προβλέπουν τις πράξεις των πελατών και των ανταγωνιστών τους και να προλαμβάνουν φαινόμενα και τάσεις της αγοράς και του κλάδου τους.

Αγαπητοί συνεργάτες,

Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι, βάσει των οδηγιών της εγκυκλίου του Ι.Κ.Α Ε40/535, στην τρέχουσα έκδοση του Soft1 έχει τροποποιηθεί η εργασία [Υπολογισμός αρχείου ΑΠΔ] ώστε να πραγματοποιείται επιλογή του διαστήματος υπολογισμού του δώρου Πάσχα ή του δώρου Χριστουγέννων.
 
Πιο συγκεκριμένα, στην εργασία προστέθηκε νέο φίλτρο ημερομηνιακού διαστήματος προκειμένου ο χρήστης να επιλέξει το διάστημα υπολογισμού δώρων Πάσχα ή Χριστουγέννων στην αντίστοιχη ΑΠΔ που επιθυμεί να ενσωματώσει τις εγγραφές.
 

Την ηγετική της θέση στην εγχώρια αγορά του Cloud, επιβεβαίωσε για μία ακόμη φορά η SoftOne Technologies, αποσπώντας μία νέα σημαντική διάκριση στο πλαίσιο του 1ου Microsoft Summit 2015. 

Η SoftOne επιβραβεύθηκε για την άκρως επιτυχημένη πορεία των πωλήσεων του λογισμικού Soft1 στο Cloud, λαμβάνοντας το ειδικό βραβείο εξαιρετικής επίδοσης "Sell out of comfort zone".

Οι λύσεις στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) μπορούν να βοηθήσουν τις μικρές και τις μεσαίες επιχειρήσεις να ελέγξουν πως αλληλεπιδρούν με τους πελάτες του. Το CRM όχι μόνο βοηθάει το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις σε νέους και δυνητικούς πελάτες αλλά βελτιώνει την υποστήριξη και στους ήδη υπάρχοντες πελάτες. Επιπροσθέτως, με την τεχνολογική ανάπτυξη η διαθεσιμότητα μέσω cloud υπηρεσιών και on-demand έχει κάνει το CRM πιο προσιτό και αποτελεσματικό σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
 
Καθώς το cloud computing ωριμάζει και από μία τάση μετατρέπεται σε επικρατούσα επιχειρηματική πρακτική, οι εταιρείες εμφανίζονται περισσότερο πρόθυμες να εμπιστευτούν τη μεταφορά των δεδομένων τους και των λειτουργιών τους  στο σύννεφο, ακόμα και για τις πιο βασικές εφαρμογές τους όπως είναι το ERP.
 
Η αγορά του ERP το προηγούμενο διάστημα προσπαθούσε να διαχωριστεί από τα εµπορολογιστικά πακέτα, προβάλλοντας τα δυνατά σημεία του προϊόντος, αλλά και τις δυνατότητες παρακολούθησης της συνολικής εικόνας της επιχείρησης.
 
Το ERP τελικά κατάφερε να ταυτιστεί στη συνείδηση των επιχειρήσεων ως µία ανώτερη λύση, σίγουρα, υπήρξαν προσθήκες, αλλαγές και βελτιώσεις, και µάλιστα αξιοσηµείωτες, αλλά όχι κάτι συνταρακτικό. Όχι κάτι επαναστατικό, που θα άλλαζε την ίδια τη λύση και κυρίως τον τρόπο µε τον οποίο την αντιλαμβάνονται οι πελάτες.
 
Οι σημερινοί καταναλωτές είναι περισσότερο συνειδητοποιημένοι και πιο απαιτητικοί από ποτέ. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν συνειδητοποιήσει ότι είναι πιο αποτελεσματικό και κερδοφόρο, να κρατήσουν τους παλιούς πελάτες αλλά και να αποκτήσουν νέους. Έτσι όλο και περισσότερες εταιρείες στρέφονται προς το Customer Relationship Marketing ή  το CRM.

Η SoftOne Technologies υπήρξε χορηγός του Πανελληνίου Διαγωνισμού Νεανικής Επιχειρηματικότητας AEGEAN Startups, που συνδιοργανώθηκε από τη Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας (Δ.Α.ΣΤΑ) και τη Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΚΕ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Pages