Soft1 Hospitality ERP

H πληρέστερη εφαρμoγή για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις


Η χρήση ενός ολοκληρωμένου και κατάλληλα σχεδιασμένου συστήματος ERP, αποτελεί το εχέγγυο για την αποτελεσματική οργάνωση και ανάπτυξη κάθε σύγχρονης ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Η Connectline, αξιοποιώντας τις σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης της πλατφόρμας λογισμικού της SoftOne, σχεδίασε την ολοκληρωμένη και αξιόπιστη λύση Soft1 Hospitality ERP, αποκλειστικά για τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου.

Η εφαρμογή κανόνων και εργασιακών ροών και η αποτελεσματική παρακολούθησή τους, μέσω ενός σύγχρονου συστήματος, αποτελεί το κλειδί για την απόκτηση συγκριτικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα λειτουργίας του Soft1 ERP, με την εξειδίκευση και τις γνώσεις έμπειρων στελεχών της ξενοδοχειακής αγοράς, την εγγύηση και τη συνέπεια της Connectline, το Soft1 Hospitality ERP αποτελεί την απάντηση στις αυξημένες ανάγκες των ξενοδοχειακών μονάδων, για την κάλυψη των «back office» λειτουργιών τους. Το Soft1 Hospitality ERP, αποτελείται από δύο επιμέρους υποσυστήματα, το Materials Control και το Financial Accounting.

Η χρήση ενός ολοκληρωμένου και κατάλληλα σχεδιασμένου συστήματος ERP, αποτελεί το εχέγγυο για την αποτελεσματική οργάνωση και ανάπτυξη κάθε σύγχρονης ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Η Connectline, αξιοποιώντας τις σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης της πλατφόρμας λογισμικού της SoftOne, σχεδίασε την ολοκληρωμένη και αξιόπιστη λύση Soft1 Hospitality ERP, αποκλειστικά για τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου.

Η εφαρμογή κανόνων και εργασιακών ροών και η αποτελεσματική παρακολούθησή τους, μέσω ενός σύγχρονου συστήματος, αποτελεί το κλειδί για την απόκτηση συγκριτικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα λειτουργίας του Soft1 ERP, με την εξειδίκευση και τις γνώσεις έμπειρων στελεχών της ξενοδοχειακής αγοράς, την εγγύηση και τη συνέπεια της Connectline, το Soft1 Hospitality ERP αποτελεί την απάντηση στις αυξημένες ανάγκες των ξενοδοχειακών μονάδων, για την κάλυψη των «back office» λειτουργιών τους. Το Soft1 Hospitality ERP, αποτελείται από δύο επιμέρους υποσυστήματα, το Materials Control και το Financial Accounting.


 

Financial Accounting (FI)

Ολοκληρωμένη οικονομική πληροφόρηση

Το Soft1 Hospitality ERP - FI καλύπτει αποτελεσματικά τις ανάγκες ενημέρωσης της διοίκησης για κ ρίσιμα οικονομικά μεγέθη, συνιστώντας βασικό πυλώνα ανάπτυξης και σταθερότητας της ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Με το Soft1 Hospitality ERP - FI, παρέχονται όλα τα εργαλεία που είναι απαραίτητα για τη συλλογή και την οργάνωση των οικονομικών δεδομένων, με στόχο τη βελτίωση των επιμέρους διαδικασιών καθώς και την αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης.

ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΕΣΑΣ

  • Ανταποκριθείτε άμεσα στις σημαντικές προκλήσεις του κλάδου σας, υποστηρίζοντας τη διαδικασία λήψης αποφάσεων με άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση.
  • Αποκτήστε real-time πρόσβαση στο σύνολο των οικονομικών στοιχείων, εκμεταλλευόμενοι την τεχνολογία του Cloud Computing.
  • Ενισχύστε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας, αξιοποιώντας τα δεδομένα του Budget, του P&L κ αι του Cash Flow.


Εμπορική και Λογιστική Διαχείριση

  • Αυτόματη Εισαγωγή των κινήσεων της Main Courante από το Front Office (PMS) σύστημα που χρησιμοποιεί η επιχείρηση.
  • Καταχώρηση και επιμερισμός δαπανών σε κέντρα κόστους, που περιγράφουν τις οργανωτικές δομές της ξενοδοχειακής μονάδας.
  • Εξαγωγή αναλυτικής καρτέλας πελατών, προμηθευτών, χρεωστών και πιστωτών
  • Δυνατότητες οικονομικών αναφορών, εκτυπώσεων ελέγχου, ημερολογίων αναλυτικού καθολικού και συγκεντρωτικών καταστάσεων.
  • Τήρηση διπλογραφικών βιβλίων (Γ’ κατηγορίας), πλήρως εναρμονισμένη με τα Ε.Λ.Π ή Δ.Λ.Π.
 

Διαχείριση Παγίων

  • Ολοκληρωμένη παρακολούθηση του κυκλώματος των παγίων
 

Προϋπολογισμός & Οικονομικές Αναλύσεις P&L

  • Υποστήριξη αναλυτικού προϋπολογισμού (budget) ανά τμήμα
  • Μέτρηση οικονομικών επιδόσεων, με συγκριτικές αναλύσεις P&L VS Budget, ανά μήνα και ετήσιο προοδευτικό, σύμφωνα με το πρότυπο USALI
  • Οικονομική παρακολούθηση έργων (ανακαινίσεις, επεκτάσεις μονάδων κ.α.)
 

Καταστάσεις Ταμειακών Ροών & KPIs

  • Δημιουργία στατιστικών οικονομικών δεδομένων και παρακολούθησης αριθμοδεικτών (οικονομικής διάρθρωσης, απόδοσης και αποδοτικότητας, GOP, Yielding)
  • Άμεσος χρηματοοικονομικός έλεγχος εισπράξεων και πληρωμών καθώς και παρακολούθηση χρηματικών λογαριασμών
  • Δυνατότητα πρόβλεψης χρηματοροών από τον προϋπολογισμό και σύγκρισή τους με το Actual Cash Flow
 

Add-on Modules

  • Soft1 SEPA: Παραγωγή αρχείων μαζικών πληρωμών μέσω τραπεζών.
  • Payroll: Διαχείριση μισθοδοσίας, προσωπικού, προσλήψεων, αδειών, απουσιών, εκπαιδευτικών σεμιναρίων κ.α



 
 

Materials Control (MC)

Αποτελεσματική διαχείριση αποθεμάτων

Το Soft1 Hospitality ERP - MC αποτελεί την πλέον σύγχρονη λύση οργάνωσης και διαχείρισης της αποθήκης, των εμπορευμάτων και των υλών, των ξενοδοχειακών μονάδων.

Πρόκειται για ένα σύστημα, πλήρως προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες απαιτήσεις λειτουργίας του ξενοδοχειακού κλάδου, για την ορθή καταγραφή των προμηθειών, των απογραφών, των αποθεμάτων και ελέγχου του κόστους.

Παρέχει πληροφόρηση για τα στοιχεία της αποθήκης, σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας τον άμεσο και αποτελεσματικό έλεγχο των αγορών και των αναλώσεων.


 
 

ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΕΣΑΣ

  • Εξοικονομήστε πολύτιμο χρόνο και βελτιστοποιήστε τις διαδικασίες προμηθειών, μέσω του αυτοματοποιημένου μηχανισμού δημιουργίας, λήψης και διαχείρισης παραγγελιών αγορών.
  • Ελέγξτε εύκολα και με ακρίβεια τις χρεώσεις των προμηθευτών σας, βάσει των συμφωνηθέντων τιμοκαταλόγων.
  • Παρακολουθήστε τις αναλώσεις με χρήση πρότυπων συνταγών ακόμα και ανά τμήμα και ελέγξτε τις, σε σύγκριση με τις φυσικές απογραφές.
  • Αυτοματοποιήστε τη διαδικασία διαχείρισης των αποθεμάτων και απογραφών των αποθηκών καθώς και των λοιπών σημείων διάθεσης με τη χρήση PDA’s


 

Αγορές – Παραγγελιοδοσία

  • Έλεγχος υφιστάμενων προμηθευτών και αυτόματη εισαγωγή υποψήφιων σε σύνδεση με την ΓΓΠΣ (Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων).
  • Διαχείριση τιμοκαταλόγων προμηθευτών ανά έτος (σεζόν), με δυνατότητα αξιολόγησής τους.
  • Δημιουργία αιτήσεων προμήθειας υλικών, με πλήρη εφαρμογή κανόνων έγκρισης και ηλεκτρονικής αποστολής τους στους προμηθευτές.
  • Καταγραφή παρτίδας, ημερομηνίας λήξης και θερμοκρασίας κατά τις παραλαβές των υλικών.
 

Διαχείριση Αποθεμάτων

  • Παρακολούθηση αποθεμάτων ανά αποθηκευτικό χώρο.
  • Ενδοδιακινήσεις μεταξύ της κεντρικής αποθήκης και των αποθηκών των τμημάτων.
  • Εισαγωγή πωλήσεων από συστήματα POS.
  • Διαχείριση συνταγών (προδιαγραφών) ανά τμήμα και αυτοματοποιημένη διαδικασία αναλώσεων.
  • Φυσικές απογραφές, εντοπισμός διαφορών και δυνατότητα επιμερισμού τους στις αναλώσεις.
 

Mobile Warehouse – PDA Αποθήκης

  • Διαχείριση απογραφών, παραλαβών και ενδοδιακινήσεων
 

Reporting

  • Μηνιαίο και ετήσιο ισοζύγιο αποτελεσμάτων ανά ξενοδοχειακή μονάδα ή/και επιμέρους τμήμα
  • Καταστάσεις πωλήσεων, κόστους πωληθέντων και κερδών, με δυναμικές διαστάσεις και ομαδοποιήσεις
  • Καταναλώσεις ανά τμήμα λειτουργίας
  • Menu Engineering

Add-on Modules

  • Soft1 SEPA: Παραγωγή αρχείων μαζικών πληρωμών μέσω τραπεζών.
  • Payroll: Διαχείριση μισθοδοσίας, προσωπικού, προσλήψεων, αδειών, απουσιών, εκπαιδευτικών σεμιναρίων κ.α

 

Συμβουλευτικές και Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες

 

Η Connectline, σε συνεργασία με τις εταιρείες του ομίλου ARTION αλλά και με έμπειρα στελέχη του ξενοδοχειακού κλάδου, είναι σε θέση να παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς.

 

Ο όμιλος εταιριών Artion μπορεί να προσφέρει τις εξης υπηρεσίες :


  1. Οργάνωση και αναδιάρθρωση δομών και τμημάτων.

  2. Υποστήριξη στην εφαρμογή και τη λειτουργία νέων πληροφοριακών συστημάτων.

  3. Διαχείριση και πρόβλεψη ταμειακών ροών (cash flow management & forecasting).

  4. Εξορθολογισμός και μείωση κόστους (cost optimization).

  5. Εκπόνηση και παρακολούθηση επιχειρηματικών σχεδίων (business planning).

  6. Συμβουλευτικές υπηρεσίες εταιρικής διακυβέρνησης (corporate governance).

  7. Αποτιμήσεις για πώληση – εξαγορά μέρους ή ολόκληρης επιχείρησης.

  8. Υποστήριξη ανεύρεσης οικονομικών πόρων και κεφαλαίων (fundraising).

  9. Εκπόνηση μελετών βιωσιμότητας και σκοπιμότητας.

Πρόσφατα project

Content Image Left

Το Αθήναιον Intercontinental έχοντας ανάγκη να διαχειριστεί πλήρως τα οικονομικά του δεδομένα και ιδιαίτερα αυτά των πελατών προέκρινε το Soft1 ERP ως την καταλληλότερη εφαρμογή για να λειτουργήσει ως “back office”.

Περισσότερα

Content Img Left
Content Image Left

Το President Hotel επέλεξε, για τις ανάγκες μηχανογράφησής του, ως front office το Fidelio και ως back-office το ERP της SoftOne. Γνωρίζοντας δε, ότι δεν αρκεί μόνο η επιλογή ενός εξαιρετικού λογισμικού για την επιτυχία ενός τόσο περίπλοκου εγχειρήματος, αλλά και η ικανότητα και η εξειδίκευση του Συνεργάτη που θα το εκτελέσει, επέλεξε την Connectline για την υλοποίηση του Soft1 ERP .

Περισσότερα

Content Image Left
Content Image Left

Το Marbella Corfu Hotel επέλεξε το Soft1 Hospitality ERP της Connectline για την κάλυψη των αναγκών του Back Office. Η Connectline με πολυετής δραστηριοποίηση στο χώρο της πληροφορικής από το 1998 και προσανατολισμό στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, προχώρησε σε μία ακόμα επιτυχημένη συνεργασία με το Marbella Corfu Hotel. Το Marbella Corfu Hotel είναι ένα από τα πλέον πολυτελή ξενοδοχεία 5 αστέρων στην Κέρκυρα. Αποτελεί την ιδανική επιλογή καθώς οι επισκέπτες μπορούν να χαλαρώσουν σε ένα από τα 384 δωμάτια και σουϊτες με εκλεπτυσμένη διακόσμηση και απαράμιλλη θέα στη θάλασσα, απολαμβάνοντας πληθώρα από πολυτελείς παροχές και υπηρεσίες.

Περισσότερα

Content Img Left

Υπηρεσίες

Συστήματα ERP

Βασικός μοχλός ανάπτυξης της επιχείρησης είναι η χρήση ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος (ERP) που συγκεντρώνει σε μία βάση δεδομένων όλα τα απαραίτητα στοιχεία των τμημάτων της
Μάθε περισσότερα...

Συστήματα CRM

Το τμήμα των Πωλήσεων αλλά και του Marketing αποτελούν έναν από τους βασικούς πυρήνες μίας επιχείρησης. Η άρτια οργάνωση αυτών των τμημάτων κρίνεται απαραίτητη από πολλές επιχειρήσεις διότι έχει άμεσο αντίκτυπο στους υφιστάμενους αλλά και στους εν δυνάμει πελάτες.
Μάθε περισσότερα...

Μηχανογράφηση για Λογιστικά Γραφεία

Αναζητήστε την καλύτερη λύση μηχανογράφησης για τον εκσυγχρονισμό και την οργάνωση του λογιστικού σας γραφείου.
Μάθε περισσότερα...

Μισθοδοσία

Το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί την κινητήριο δύναμη μίας επιχείρησης. Η άρτια οργάνωση του τμήματος HR είναι απαραίτητη για την άριστη λειτουργία του.
Μάθε περισσότερα...

Business Intelligence

Στην Connectline έχουμε επενδύσει σε ένα από τα παγκοσμίως πιο δημοφιλή εργαλεία επιχειρηματικής ευφυϊας, το QlikView
Μάθε περισσότερα...

Cloud, Web & Mobile Εφαρμογές

Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, οι καθημερινές ανάγκες και απαιτήσεις των επιχειρήσεων αλλάζουν. Στην Connectline, ακολουθούμε πιστά τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας, τις web και Mobile εφαρμογές, καθώς και τις λύσεις cloud computing.
Μάθε περισσότερα...

 

Η εταιρεία μας

Η Connectline ιδρύθηκε το 1998 και δραστηριοποιείται με επιτυχία στο χώρο της πληροφορικής. Έχει καθιερωθεί ως ο μεγαλύτερος και ο πλέον αξιόπιστος συνεργάτης της SoftOne, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ανάπτυξης και υλοποίησης ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων. Με προσανατολισμό στην Ξενοδοχειακή βιομηχανία, καινοτομεί με τη δημιουργία εξειδικευμένων προϊόντων, ικανών να δώσουν νέα διάσταση στην αξιοποίηση της πληροφορίας.


Επικοινωνήστε μαζί μας.

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και ένας εκπρόσωπος της Connect line θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Προσωπικές Πληροφορίες


*Αποστολή email. Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.


Location: Πουρνάρα 9 , Μαρούσι

Logo

Πουρνάρα 9, Μαρούσι, Αττική, 15124

Για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μας

  • +30210-6003035
  • info@connect-line.gr