Softone: Soft1 200

PDF version
Η σειρά εφαρμογών Soft1 200 αποτελεί την πρόταση της SoftOne για τον εκσυγχρονισμό της οργάνωσης των λογιστικών γραφείων.



Περιλαμβάνει εφαρμογές που ανταποκρίνονται στην ανάγκη των λογιστικών γραφείων να αυτοματοποιήσουν τη δουλειά τους, να μειώσουν το χρόνο που αφιερώνουν κατά πελάτη και να εκμεταλλευτούν το Internet για γρήγορες συναλλαγές με Πελάτες και Κράτος.
  • Προσφέρει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες που απαιτούνται σήμερα από το λογιστικό γραφείο και. διεκπεραιώνει τις καθημερινές εργασίες του με απλό και χρηστικό τρόπο
  •  Προσομοιώνοντας απόλυτα τις εργασίες με λειτουργίες στο πληκτρολόγιο, εξασφαλίζει ταχύτητα στην καταχώριση και ουσιαστική ευκολία σε λογιστικές - θεωρημένες εκτυπώσεις, σε καταστάσεις ελέγχου και σε εργασίες ηλεκτρονικής υποβολής εντύπων & αρχείων. Το τελικό αποτέλεσμα είναι σημαντικά πιο γρήγορη εργασία σε σχέση με τα συμβατικά λογιστικά προγράμματα
  •  Ενσωματώνει δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε λογιστικά sites και διαθέτει μηχανισμούς on line υποστήριξης του από τη SoftOne ή/και το δίκτυο συνεργατών της
  •  Ανεπτυγμένη από τους κορυφαίους ειδικούς software στην Ελλάδα, ανθρώπους με 26 χρόνια εμπειρία στα λογιστικά προγράμματα, οδηγεί το λογιστικό γραφείο στη νέα εποχή
  •  Βάζει την πιο σύγχρονη τεχνολογία να εξυπηρετεί το λογιστή σ' αυτό που έχει πραγματικά ανάγκη: Να προσφέρει περισσότερες, καλύτερες, νέες υπηρεσίες σε μικρότερο χρόνο με μικρότερο κόστος
To Soft1 200 περιλαμβάνει:
    • Διαχείριση Βιβλίων Α' & Β' Κατηγορίας
    • Διαχείριση Βιβλίων Γ' Κατηγορίας
    • Διαχείριση Μισθοδοσίας
    • Διαχείριση Παγίων - Αποσβέσεων με αυτοματοποιημένες εγγραφές σε Βιβλία Β' ή Γ' Κατηγορίας
    • Λογιστικά Έντυπα
    • Ισολογισμούς
    • Απογραφές Αποθήκης
    • Θεωρημένες - Ελεγκτικές Καταστάσεις και Δηλώσεις Ηλεκτρονικά αρχεία και Συναλλαγές
    • Report Generators & Ειδικά Εργαλεία

Με τις εφαρμογές Soft1 το λογιστικό γραφείο μπορεί να παρακολουθεί απεριόριστο αριθμό εταιριών, να διαχειρίζεται τα υποκαταστήματα και τις θυγατρικές τους αλλά και να δημιουργεί νέες εταιρίες άμεσα και απλά. Ταυτόχρονα, έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για να διασφαλίζεται η ακεραιότητα των στοιχείων και η πρόσβαση στα καταχωρημένα αρχεία.

Ακόμη, γίνεται αυτόματη ενημέρωση από τις εγγραφές της εμπορικής διαχείρισης (εφόσον υπάρχει) ενώ υπάρχει δυνατότητα χρονοπρογραμματισμού εργασιών που συντελεί στη συνεπή και έγκαιρη διεκπεραίωση των εργασιών.

Όλες οι εφαρμογές είναι πλήρως συμβατές με τις εκάστοτε ισχύουσες φοροτεχνικές διατάξεις.